W tym roku na zajęciach przyrody, biologii i techniki działamy prężnie w temacie budowania nawyków prośrodowiskowych i proklimatycznych.
Uczniowie klas 4-6 przez kilka miesięcy mierzyli się :) z tematem biróżnorodności jako ważnego skladnika ochrony naszego klimatu i środowiska.
A co to takiego ta bioróżnorodność- najkrócej różnorodność gatunków.
A co to takiego ta bioróżnorodność- najkrócej różnorodność gatunków.
Zasada jest jedna- im więcej tym lepiej....również dla nas:)
W związku z naszym stylem życia, codziennymi nawykami, życiem w duchu konsumpcji i wygody, gatunków na Ziemi jest coraz mniej.
Dlatego udział w projekcie miał za zadanie budowanie świadomości obecnych i przyszłych pokoleń, aby rozsądne korzystanie z zasobów Ziemi sprzyjało zachowaniu tego bogactwa.
W związku z naszym stylem życia, codziennymi nawykami, życiem w duchu konsumpcji i wygody, gatunków na Ziemi jest coraz mniej.
Dlatego udział w projekcie miał za zadanie budowanie świadomości obecnych i przyszłych pokoleń, aby rozsądne korzystanie z zasobów Ziemi sprzyjało zachowaniu tego bogactwa.
W projekt zaangażowali się uczniowie, nauczyciele i rodzice.
Do zajęć wykorzystaliśmy m.in. materiały edukacyjne z projektu Miasto owaDOM, realizowanego przez Gdańskie Wody, a współfinansowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku.
Do zajęć wykorzystaliśmy m.in. materiały edukacyjne z projektu Miasto owaDOM, realizowanego przez Gdańskie Wody, a współfinansowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku.
Uczniowie kl 4b wzięli też udział w spotkaniu z pszczelarzem.
Zainspirowani życiem pszczół przygotowaliśmy autorskie hotele dla dzikich zapylaczy, które umieściliśmy na naszej szkolnej łące:)
1 czerwca - podczas Rodzinnego Festynu z okazji Dnia Dziecka odbyło się głosowanie na najciekawszy hotel.
Dziękujemy Radzie Rodziców za pomysły, zakup i dostarczenie materiałów do realizacji projektu oraz za ufundowanie nagrody da zwycięskiego hotelu.