piątek, 22 września 2023

JESTEM EKO-II edycja


To propozycja przygotowana z myślą o uczniach klas IV-VIII , która ma wspomóc kształtowanie świadomości ekologicznej oraz zachęcić do wdrażania prostych i praktycznych działań chroniących środowisko. 

Konkurs składa się z czterech zajęć edukacyjnych, które mają za zadanie rozwinąć Waszą kreatywność i aktywność!

Tematyka zajęć konkursowych i zadań dotyczy codziennego życia, 

  • Jestem Eko – Bądź bliżej natury 
  • Jestem Eko – Zwierzęta wokół nas 
  • Jestem Eko – OZE Odnawialne Zasoby Energii
  • Jestem Eko – Smakuj naturę

Aby zawalczyć o nagrody, wystarczy tylko wykonać wszystkie cztery zadania edukacyjne oraz ogłaszane na zakończenie konkursu zadanie „Eko-Działanie”

Więcej informacji w ulotce poniżej oraz w regulaminie dostępnym TUTAJ

Organizator: Instytut Badań Edukacyjnych

Patronat: Minister Edukacji i Nauki